wtorek, 26 sierpnia 2014

Liebster Award

Przede wszystkim bardzo dziękuję za nominację od barttomane i Agata Werner <3 To dowód, że ktoś czyta moje wypociny :D


Moje odpowiedzi :

1. Czy byłaś kiedykolwiek na jakimś meczu siatkówki?

Owszem byłam, w tym roku 2 razy na meczu Politechniki Warszawskiej z Jastrzębiem i ze Skrą a na 1 meczu byłam w 2009 r.

2. Krzysztof Ignaczak, czy Paweł Zatorski?

Oczywiście, że Igła, to mój siatkarski idol do spółki z Kubim.

3. Kto według Ciebie dotychczas był najlepszym trenerem Polski?

Zawsze sercem za Andrea Anastasim.

4. Gdyby nie siatkówka to...?

Chyba nic, ten sport jest dla mnie wszystkim.

 5. Ulubiona potrawa?

hmm...spaghetti xd

 6. Siatkarz bez którego nie wyobrażasz sobie kadry to?

Igła 

 7. Odejście którego siatkarza z Plusligi, przezywałaś najbardziej?

Kubiego i to bardzo mocno.

 8. Ulubiona książka?

Nie czytam książek, jestem zwolenniczką filmów.

9. Od kiedy piszesz bloga?

Jakoś tak od kwietnia.

 10. Realistka, pesymistka, czy optymistka?

Zdecydowanie pesymistka.

 11. Moje marzenie to...?

Spotkać Igłę i porozmawiać z nim.

Oto moi nominowani :

1. www.faith-hope-volleyball.blogspot.com
2. www.zakochana-para.blogspot.com
3. www.wszystko-ma-poczatek-w-marzeniach.blogspot.com
4. www.sercemzawszesiewygra.blogspot.com
5. www.after-years-of-meeting.blogspot.com
6. www.milosc-boisko-przeznaczenie.blogspot.com
7. www.winiarskieuderzenie.blogspot.com

A to moje pytania :

1. Jaką widzisz wyjściową szóstkę na mecz otwarcia na Narodowym ?
2. Ulubiony siatkarz.....
3. Mecz kadry, który najbardziej zapadł Ci w pamięć.
4. Ulubiony komentator z Polsatu
5. Klub, któremu kibicujesz...
6. Czy oglądasz jakieś sporty poza siatkówką ?
7. Siatkówka przed tv czy na hali ?
8. Co sądzisz na temat braku powołania dla Bartka Kurka ?
9. Kubi czy Winiar ?
10. Książka czy film ?
11. Złoto, srebro czy brąz na MŚ dla naszej drużyny ?

1 komentarz: