środa, 4 czerwca 2014

ROZDZIAŁ 29



Stanąłem naprzeciw Bartka a on powiedział :

- No to może powiesz mi łaskawie jaki masz problem, bo odkąd przyjechałem to się mnie czepiasz.
- Jaki mam problem ? A no na przykład taki, że na moich oczach próbujesz mi odbić dziewczynę. Tak się zachowuje przyjaciel ?

Wtedy do rozmowy włączyła się Milena :

- Michał, co Ty za głupoty opowiadasz ?
- To żadne głupoty. Mówię co widzę.
- Wiesz co Michał ? Odbiło Ci, tyle Ci powiem. Nie będę z Tobą w takim stanie gadał.

I chciał odejść, ale ja go chwyciłem za bluzę i powiedziałem :

-Trzymaj się od niej z daleka, bo Milena jest tylko moja.
- O ile wiem, to nie jest niczyją własnością, więc…

Wtedy już nie wytrzymałem i chciałem go uderzyć, ale przytrzymał mnie Igła, który powiedział :
- Opanuj się Michał.

Wtedy spojrzałem, że Mileny nie ma. Zacząłem chodzić po domu i jej szukać, aż w końcu zobaczyłem ją na balkonie. Natychmiast do niej poszedłem :

- Skarbie, chodź do domu, bo się przeziębisz.
- Dam sobie radę – powiedziała jakoś... oschle.
- Miluś, skarbie. Ja..
- Michał, zostaw mnie. Chcę pobyć sama.
- Jesteś na mnie zła ?
- A co ? Cieszyć się mam, że mój chłopak mnie olał i sobie w najlepsze poszedł z koleżaneczką ?
- Skarbie, ale ja…
- Wiesz, jak ja się wtedy poczułam Michał ? Jak ktoś nic nie warty.
- Nie, nie, nie. Nie wolno Ci tak mówić. Jesteś dla mnie najważniejsza na świecie. Agnieszka to tylko koleżanka z Wałcza. Dawno się nie widzieliśmy, chciała pogadać, powspominać.
- Ymm.. i może jeszcze przy winku, co ? To dobrze pobudza romantyczny klimat wspominek.

I chciała odejść, ale ja złapałem ją za rękę i mocno do siebie przytuliłem. Strasznie się rzucała mówiąc :

- Puść mnie Michał.
- To urocze, że jesteś zazdrosna.
- Zazdrosna ? O Ciebie ? No chyba oszalałeś.
- A ja jednak widzę, że troszkę jesteś i to mi się strasznie podoba.

Chciałem trochę rozluźnić atmosferę i chyba mi się udało, bo kątem oka zauważyłem, że się uśmiechnęła. Powiedziała :

- Ty też jesteś zazdrosny.
- Jestem i wcale nie zamierzam tego ukrywać.Nie chcę, żeby mi Cię ktoś zabrał.
- Więc i Ty się postaraj.
- Obiecuję, że się poprawię skarbie.

I chciałem ją pocałować.ale na balkon weszła Agnieszka :

- Michał, tu jesteś. Wszędzie Cię szukałam. Wejdziesz do domu ? Bo potrzebuję Twojej pomocy.
- A nie widzisz, że zajęty jestem ?
- Ale to chwilka tylko.
- Idź stąd na razie. Potem pogadamy.

I poszła. Odwróciłem się z powrotem do mojej dziewczyny i powiedziałem :

- No to teraz możemy spokojnie dokończyć, to co nam przerwano bezczelnie.

I pocałowałem ją bardzo namiętnie, a ona oddawała każdy pocałunek. Wtedy przyszła mi do głowy tylko jedna myśl " NIE SPIEPRZ TEGO KUBI !! KOCHASZ JĄ, WIĘC JEJ NIE STRAĆ ''

Ania zestresowana w nowym towarzystwie :

Weszliśmy ze Zbyszkiem do mieszkania a tam już byli wszyscy. Zobaczyłam Kasię, więc do niej podeszłam :

- Cześć Kasia.
- O hej - odpowiedziała uśmiechnięta.
- Coś się stało ?
- A daj spokój, Michał i Bartek omal się nie pobili, Igła ich na szczęście powstrzymał.
- A Milena ?
- Godzi się teraz z Miśkiem.
- Aa.. - od razu wiedziałam o co chodzi.

Poszliśmy do salonu a Zbyszek od razu objął mnie ramieniem i usiedliśmy na sofie. Czułam się niesamowicie szczęśliwa, w pewnym momencie Zibi szepnął mi na ucho, żebyśmy poszli do pokoju i pobyli trochę sami a mi przeszły ciarki.

Kasia, której lepiej nie denerwować:

Zauważyła, że Ania i Zbyszek się zmyli. Już wiedziałam, co się święci. Po chwili poczułam, że dzwoni telefon, spojrzałam na ekran i zobaczyłam, że to mój chłopak, Odebrałam niechętnie :

- Halo ?
- Czy Ty raczysz się w końcu odezwać się sama ?
- Uspokój się.- zauważyłam, że Igła na mnie spojrzał, więc przeszłam do pokoju, gdzie spałam
- Co uspokój, nie masz kompletnie dla mnie czasu. Jak ja mam się czuć ??
- Już Ci to tłumaczyłam. Myślałam, że mnie rozumiesz.
- Nie, nie rozumiem.
- W takim razie nie będziemy rozmawiać.

I rozłączyłam się zdenerwowana, po czym opadłam na łóżko. Wykańczały mnie te jego ciągłe podejrzenia. Nie miałam już siły się ciągle tłumaczyć. Usłyszałam, że otwierają się drzwi i ktoś siada na moim łóżku. Usłyszałam głos Igły :

- Wszystko w porządku ?
- Tak - próbowałam się uśmiechnąć, ale chyba nieudolnie.
- Kasia, mnie nie oszukasz. Znam Cię za dobrze. Skoro nie chcesz - to nie mów, ale ja zawsze będę przy Tobie. Pamiętaj.

I mocno mnie do siebie przytulił a ja poczułam się wtedy taka bezpieczna.

17 komentarzy:

  1. Jakbym dopadła tą małpe to nie wiem, czy chociaż kłębek jej włosów by został po niej. Denerwuje mnie te babsko. Mam nadzieje, że będzie już dobrze, i chyba nawet fajnie by było gdyby między Kasia, a Igłą coś wyszło. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://jedyniecomogeciobiecac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby już wszystko było dobrze! Ale znając Ciebie pewnie nie będzie, hahaha. :D
    Zapraszam do siebie na nowy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tam luuudzi jest! A ja się pytam, gdzie jest kurde Mały? :D
    Ania ze Zbyszkiem coś kręcą ze sobą, wyczuwam, ze coś z tego będzie :) Natomiast kiedy ciało A (Milena) działa na ciało B (Michał), to ciało C (Aga) się nie wpierdala :D Sorki za wulgaryzm ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde co mogę napisać , jak zawsze rozdział świetny jak zawsze , czekam na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile osób i ile się dzieję =D bardzo fajny rozdział ,ale przyznam, że mnie to bardzo ciekawi co wydarzy się między Igłą i Kasią i czy w ogóle coś się wydarzy:) Co ja będę pisać przecież wiesz ,że kocham to opowiadanie ! Jest świetne i czekam na kolejny rozdział
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział,Michał przesadza,a ta Agnieszka coś kręci i myślę że jeszcze namiesza w ich życiu,a Igła i Kasia nie wiem czy coś między nimi się zdarzy.Super że Zbyszek i Ania się tak super dogadują,a nawet super że więcej niż dogadują.No no czekam na kolejny.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKIE TE HASŁA KTÓRE TRZEBA WPISYWAC ŻEBY DODAC KOMENTARZ SĄ WKURZAJĄCE!

    OdpowiedzUsuń
  8. I po raz kolejny zapraszam do siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy 15-y komentarz. Jutro rozdział :)
    Pozdrowionka i buziaczki od Uszatego ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział :D
    Ta Agnieszka coraz bardziej działa mi na nerwy.Jakbym ją spotkała to nie wiem czy wyszła by z tego cało.
    Michał musi opanować swoją zazdrość,bo sam nie jest bez winy.
    Ale teraz może być już sielankowo!:D
    Fajnie,że Zbyszek i Ania się dogadują.Nawet bardzo dobrze dogaują.
    Mam nadzieję,że coś z tego będzie. ;)
    Ciekawe,czy między Kasią a Igłą coś wyniknie.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń